بیشتر از همیشه دوستت دارم
نوشته شده توسط : همراه همیشگی ات

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comسلامی عاشقانه برای عزیزترینم

عزیزم، آرام جانم، مهربانم

نمیدونم چطور و با چه بیانی علاقه و عشق عمیق قلبم و بهت ابراز کنم... همیشه در بیان احساسات از همه قوی تر بودم اما پیش روی تو و مقابل این همه عشق و علاقه و محبت صادقانه تو اقرار میکنم عاجزم... عزیزم، قشنگم، هر روز که میگذره وابستگی من نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشه، وجود ناتوان و شکست خورده من در کنار تن و روح پاکت ترمیم میشه و قلب خسته م برای همیشه عاشق می مونه،

وقتی با اون همه عشق به چشمای خسته م زل میزنی و میگی: دوستت دارم... قلبم میخواد از سینه جدا بشه و فریاد بزنه که من تو رو بیشتر دوست دارم، وقتی نوازشم میکنی و با حرفای قشنگ و مهربونت ناراحتی و غصه رو ازم دور میکنی دلم میخواد تاابد سر روی شونه هات بذارم و دستاتو تو دستم بگیرم... هر روز برام تازه تر از دیروز میشی... هر روز شناخت جدیدی ازت پیدا میکنم که باعث میشه عشقم نسبت بهت دوبرابر بشه، هرگز فکر نمیکردم اون پسر ساده، یه همچین قلب عاشق و مهربونی داشته باشه... اما حالا دارم با تمام وجود حس میکنم...

عزیزم، هر روز به امید عشق تو از خواب بلند میشم و تمام روز رو به امید دیدنت میگذرونم... عشق چه طعم شیرینی داره، حتی با انتظار قشنگ تر هم میشه، دیشب وقتی حالم بد بود و تو با مهربونی هر چه تمامتر، کنارم نشسته بودی و به دستام بوسه میزدی، حس میکردم در برابر مهربونی هات کم میارم... واقعا من لیاقت این همه عشق و مهربونی تو رو دارم؟

خیلی صبوری عزیزم... بیشتر از اونچه فکرش و میکردم، خیلی مهربونی و خیلی عاشق... اینو وقتی بهت نگاه میکنم با تمام وجود میفهمم...! عزیزم میدونم کمه، اما بازم میگم که از صمیم قلب دوستت دارم و میخوام تا ابد کنارت باشم... تو زندگی رو از نو برای من نوشتی... پس تکیه گاه خستگی هام باش و وقت غم ها دستاتو به دستم بده تا با عشق هم ازشون جدا بشیم و به یه دنیای سراسر نور قدم بذاریم...!

خدایا امروز با چشمای تر توی سجاده ازت خواستم همیشه مواظبش باشی، اینجا بازهم ازت میخوام هرگز تنهاش نذاری... سایه لطفت و بالا سرش نگهداری و همراهش باشی... موفقیت و لبخند و سرافرازی اون آرزومه... و آغوش گرمش تنها پناه من...!

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.comتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com





:: بازدید از این مطلب : 1850
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست